Specialist/e Help Desk prane Departamentit Support - Abissnet

Detyrat

  • Kryen bashkebisedim me klientet nepermjet telefonit duke ndjekur te gjithe hapat per evidentimin e problemit.
  • Regjistrimi i problemit te identifikuar ne sistemin pppoe duke hapur trouble ticket per cdo problem.
  • Kryen mbeshtetjen teknike ne kohe reale nepermjet telefonit.
  • Kryen analiza te defekteve dhe problemeve te regjistruar ne sistemin pppoe.

Kualifikimet

  • Te kete perfunduar arsimin e larte preferohet Ing Telekomunikacion.
  • Te njohe shume mire gjuhen angleze.
  • Te jete person energjik dhe ambicioz.
  • Te kete aftesi te shkelqyera komunikimi.
  • Te mos kete problem te punuarit me turne.

Mirepresim te gjithe aplikantet qe permbushin kriteret e mesiperme.
email: b.njerezore@abissnet.al

Abissnet nxit zhvillimin e karrierave dhe promovon talentet!!

×